پدافند فرهنگی



تصاویری زیبا از آهنگری سنتی در کرمانشاه را در این کلیپ مشاهده می کنید.

دانلود



تصاویر زیبایی از آب و آفتاب در جنوب ایران درسری برنامه های شوق زندگی .

دانلود



برنج سیستان و بلوچستان درسری برنامه های شوق زندگی. سیستان و بلوچستان در ذهن بیشتر مردم کشور، منطقه ای کاملا بیابانی و گرم و خشک است که فقط برخی از محصولات گرمسیری از جمله خرما امکان تولید دارد، اما در مناطق جنوبی این استان شرایط کشت برنج کاملا محیاست .

دانلود

 



تصاویر زیبا و دیدنی از تهران قدیم و جدید درسری برنامه های شوق زندگی.تهران بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور ایران با جمعیت ۷،۷۰۵،۰۳۶ نفر و مساحت ۷۳۰ کیلومتر مربع است که به همراه توابع خود (استان تهران)، جمعیتی برابر ۱۳،۲۷۳،۰۰۹ نفر و مساحتی برابر ۱۸،۸۱۴ کیلومتر مربع دارد.

دانلود



دریاچه زریوار کردستان درسری برنامه های شوق زندگی . تالاب آب شیرین زریبار در فاصله ۳ کیلومتری غرب شهر مریوان، در کردستان ایران است. آب تالاب شیرین است و از تعدادی چشمهٔ کف‌جوش و بارش تأمین می‌شود. در بیشتر زمستان‌ها سطح دریاچه کاملاً یخ می‌بندد. طول دریاچه زریبار حدود ۵ کیلومتر و عرض آن حدود ۱٫۶ کیلومتر است. وسعت تالاب به دلیل تغییرات حجم آبی در فصول مختلف متغیر و حداکثر عمق آن ۵/۵ متر است.

دانلود


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات